Old times day

Zaterdag 24 augustus 2019

Vorig jaar hebben we met veel enthousiasme en plezier de Old Times Day in Vaassen georganiseerd. Ook dit jaar gaan we weer proberen om er een succes van te maken en deze dag nog verder uit te breiden! Net als vorig jaar organiseren wij deze dag onder de noemer OLD TIMES DAY.

Dit zal alles op wielen omvatten waar mee men zich vroeger kon vervoeren. Denk dus aan fietsen, brommers, auto’s en tractoren, ect. We hopen de bezoeker te verrassen met al het moois wat er vroeger was. En daar hoort u voertuig ook zeker bij! Wat is er nu leuker om u prachtige brommer of auto te showen? We nodigen u dan ook graag uit voor de OLD TIMES DAY in Vaassen op 24 Augustus 2019.

We vragen u om zich aan te melden met uw voertuig voor 31 juli. U kunt dit doen door het aanmeldformulier zo compleet mogelijk in te vullen.  Wij vragen daar om uw naam, adres en telefoonnummer. Uiteraard horen we ook graag met welk voertuig u komt.

De bezoeker kan deze dag stemmen op het mooiste voertuig. Dit kan door middel van stemkaartjes. De 3 voertuigen met de meeste stemmen winnen een mooie prijs. Beschikbaar gesteld door leden van de ondernemersvereniging. Ook de mooist verkleedde kan een prijs winnen. Uiteraard passend bij uw voertuig.

Tussen 10 uur en 11 uur kunt u zich aanmelden en uw voertuig op de aangewezen plek stallen. De dag zal tot 16:00 uur duren.

Uiteraard zullen wij weer een lunchpakket voor u verzorgen als u deelneemt.

Nieuw dit jaar en extra leuk, is het feit dat u een rallyschild krijgt als dank voor uw deelname.

Verdere info over aanverwante activiteiten die zullen plaatsvinden deze dag zullen we later bekend maken via deze website en facebook.

We hopen van harte u te mogen verwelkomen in ons gezellige dorp!

Doe je mee? Vul het formulier in en klik op aanmelden.

Aanmelden kan tot 31 juli 2019 in verband met de voorbereidingen.

bouwjaar