Pasen in Vaassen

Beste Allemaal,

Even weer tijd om jullie bij te praten over 15 april.

Het enthousiasme onder de deelnemers is heel erg groot, er hebben zich

inmiddels 27 ondernemers opgegeven om mee te doen.

Iedereen bekostigd z`n eigen activiteit zodat het”event/knutselmiddag” georganiseerd kan worden tegen geringe kosten.

Tijdens deze middag kunnen kinderen tot 12 jaar onder begeleiding van een volwassene bij diverse winkels ( op een kaart aangegeven) o.a. paasmandjes maken, eieren versieren, maskers maken, stoepkrijten en nog veel meer. Ook staan er springkussens, er kan ranja gemolken worden, op een ezel worden gereden,kinderen kunnen zich laten schminken en er kan o.a. een suikerspin en een ijsje gegeten worden. Kortom er is voor elk wat wils.

Tevens zal er die middag een paashaas rondlopen waarmee de kinderen op de foto kunnen. Deze foto mag door de ouders geplaatst worden op de facebook pagina van de ondernemersvereniging. Voor ons handig om meer mensen bekend te krijgen met onze pagina en voor de leukste foto`s zijn prijzen beschikbaar gesteld.

De Dorpsstraat wordt deze middag niet afgesloten, wel worden er in de Jan Mulderstraat verkeers vertragende maatregelen genomen omdat er mogelijk een heleboel kinderen in de weer zijn.

We proberen nog om op sommige punten, denk aan de oversteek bij de Deventerstraat en de Kosterstraat, een verkeersregelaar neer te zetten zodat er veilig overgestoken kan worden. Hierover in  de volgende update meer.

Inmiddels zijn er door Jan Tijs mooie raamposters ontworpen welke we hoogstwaarschijnlijk eind volgende week komen rondbrengen.

Wij hebben er zin in!!

Sonja, Sandra, Wenda en Marja