Heel veel vers en gemak

Vaassen, 28 februari 2023 – Vandaag om 10:00 uur ging de compleet verbouwde Albert Heijn aan de Houtzagersstraat 6 in Vaassen weer open. De supermarkt van ondernemers Dierck-Jan Gommers en Roelinka de Groene-Gommers kreeg er zo’n 250 vierkante meter bij en er is nog meer aandacht voor vers, gezond en lekker eten. “Het was heel gezellig en onze klanten reageren enthousiast. Ze vinden de winkel echt mooi geworden en zijn blij met de grotere ruimte en het uitgebreide assortiment”, vertelt supermarktmanager Hans Hienekamp trots.

Bijschrift: Door een druk op de knop opende ondernemersfamilie Gommers vandaag hun vernieuwde Albert Heijn Vaassen. Foto – Albert Heijn, Hanno de Vries

Bijschrift: Direct na opening was het gezellig druk bij Albert Heijn Vaassen. Foto – Albert Heijn, Hanno de Vries

Ter ere van de opening blijft het de hele week nog extra gezellig bij Albert Heijn Vaassen. Zo zorgen ‘De Sfeerheren’ op vrijdag 3 maart voor leuke muziek en is er op zaterdag 4 maart een proeverij. Op woensdag, donderdag en vrijdag krijgen kinderen gratis lekkere limonade.

Vlak voor de verbouwing ontving de lokale voedselbank de overgebleven voorraad verse en diepvriesproducten ter waarde van zo’n 7.500 euro. “Erg fijn dat deze producten zo goed zijn terechtgekomen”, aldus de supermarktmanager.

Albert Heijn Vaassen is open op maandag tot en met zaterdag van 8:00 tot 21:00 uur en zondag van 12:00 tot 18:00 uur. Er is ruime parkeergelegenheid en klanten parkeren gratis.

Bijschrift: Klanten werden hartelijk verwelkomd bij binnenkomst vernieuwde Albert Heijn Vaassen. Foto – Albert Heijn, Hanno de Vries

Bijschrift: Op het grotere versplein valt nu nog meer te kiezen. Van spruiten en bananen tot de lekkerste verspakketten en verse maaltijden. Foto – Albert Heijn, Hanno de Vries

Bijschrift: Bij de nieuwe markthal vind je alles voor ontbijt, lunch en borrel. Het assortiment vleeswaren, kazen, salades en tapas is flink uitgebreid. Foto – Albert Heijn, Hanno de Vries

Klik hier voor een foto reportage van Fred Rijckenberg.