Helaas heeft de Sinterklaascommissie, in samenspraak met de Ondernemers Vereniging Vaassen en de gemeente Epe, moeten beslissen om het Sinterklaasfeest Vaassen 2.0 wat gepland stond op 14 november te annuleren.

De voorbereidingen voor een Corona proof editie waren in volle gang maar helaas bieden de nieuwe maatregelen geen ruimte om een evenement van deze omvang in deze tijd te organiseren.

In november worden de traditionele kleurplaten bij de scholen afgeleverd en staan er uiteraard weer mooie cadeaus voor de winnaars klaar. Informatie en de uitslag is t.z.t te vinden op de website en social media kanalen van de Ondernemers Vereniging Vaassen.
De organisatie hoopt in 2021 weer een mooie Sinterklaas intocht te kunnen organiseren.