Samen met de gemeente Epe en ERNON (Energieke Regio Noord Oost Nederland) zetten wij de schouders eronder om het MKB in de gemeente Epe te verduurzamen. Wat ons betreft snijdt het mes minimaal aan twee kanten:

• eigenaren/huurders verduurzamen hun pand en/of krijgen lagere energielasten.
  • het verduurzamen van het vastgoed heeft een positieve werking op de werkgelegenheid voor bedrijven werkzaam in de installatiebranche.

In twee informatie- en inspiratiebijeenkomsten helpt de Energieke Regio Noord Oost Nederland ondernemers in het MKB graag op weg om duurzame stappen te zetten. De eerste bijeenkomst op 12 november organiseren wij voor bedrijven uit de technische- en installatie sector. De tweede bijeenkomst op 28 november voor alle ondernemers (huurders en eigenaren) die hun vastgoed gaan verduurzamen en hun energierekening omlaag willen brengen.

Om de bijeenkomst voor de installateurs te laten slagen ontvangen wij graag de contactgegevens van het installatiebedrijf waar u mee werkt. U kunt deze voor 18 oktober aanleveren via ‘Ondernemersvereniging Vaassen’: hansvalent@outlook.com en/of ‘Ondernemersvereniging Epe’ info@ov-epe.nl

U ontvangt nog een officiële uitnodiging voor de bijeenkomst van 28 november.