Net als vorig jaar organiseren wij op vrijdag 6 oktober 2017 van 18:00 tot 21:00 uur weer een Walk and Wine tasting. KUVA zal hier ook weer bij aanwezig zijn en zal voor een frans tintje zorgen. Dit alles onder begeleiding van live-muziek.

De proeverij zal ook nu weer plaats vinden in de Dorpsstraat, Jan Mulderstraat, Marktplein en Houtzagersstraat bij de deelnemende leden van de OVV.

De deelnemende ondernemers van dit jaar zijn:
Stillewagt Koeltechniek (Wielink terrein)
Labberton Bloemenhuis
Van Bussel Makelaars
Aurelius Wijnen (Wielink terrein)
Total Electronics
Bij Anne
Naast Anne
Albert Heijn
Koffie-en Theehuys “De Korenmolen”
Juwelier Optiek Meiling
IJssalon Rozeboom
Emma & Sam
Heiwegen Herenmode
Keurslagerij Kroon
Bruna
Neijenhuis Schoenen en Sport
OptiContact Luuk Vos
Slijterij Kooijer
Fifty8
Wereldwinkel
Sleegers Natuursteen (voor Heiwegen)
Ami Kappers
Bakkerij Hagen

Kaarten zijn vanaf maandag 25 september bij de volgende winkels voor € 5,00 te koop:
OptiContact Luuk Vos
Slijterij Kooijer
Bruna
Heiwegen Herenmode

Spelregels:
Op de avond zelf koopt u een wijnglas voor € 2,50 in het kraampje voor de winkel van Deco Home van Triest. Wanneer u dit glas voor 22:00 uur weer inlevert, ontvangt u een consumptiemunt van de Ruif, welke diezelfde avond te besteden is. In de Ruif vindt om 22:00 uur een prijsuitreiking plaats. Elke deelnemerskaart is een lot. (Deze hoeft niet vol te zijn) De deelnemerskaart kan samen met het glas ingeleverd worden in het kraampje voor Deco Home Van Triest. Om in aanmerking te komen voor een van de prijzen, dient de deelnemer aanwezig te zijn, anders wordt er een volgend lot getrokken.

Deelname vanaf 18 jaar.